onsdag 16 maj 2012

Engelska nationella muntligt CHECK.

Jag var i skolan idag!! Trots att jag bara hade dubbeltimme i företagsekonomi och muntligt nationella i engelska så klarade jag det. Känner mig lite hängig fortfarande men har fått förkylningskapslar av Siv, våran sjuksköterska. Så jag har liksom bestämt mig för att bli helt frisk! (When I get sick, I stop being sick and be awesome instead - får leva efter Barney's ord hehe..).

Nästa onsdag ska vi ha möte med våran mentorsklass och prata om hur det kommer bli när vi kommer hem. Tydligen är det många som känner sig ensamma och sånt så vi ska förbereda oss inför det. Känns sorgligt och jag är rädd för att vara ensam när jag kommer hem.

Fightar tillbaka med nässpray.. Min röst ska inte låta som en barnunges längre!!! Jag ska bli helt frisk!!!!

2 kommentarer:

  1. känner du att du lärt dig bättre engelska i kenya ?:)

    SvaraRadera
  2. Ja absolut, eller jag har ju bott här innan så kunde flytande men eftersom man pratar engelska så himla ofta har jag blivit mycket bättre än innan :)

    SvaraRadera