tisdag 17 april 2012

New Life Home

Det finns ett barnhem här som ägs av några britter (har jag för mig) där flera barn tas hand om, och där kan man även voluntära, leka och ge mat till barnen. Så i lördags åkte Manda, Hediyeh och jag dit och det var fett ruuuligt. Dock fick jag en djävulsunge som vägrade äta och bara grät (om jag nu får barn nån gång i framtiden och barnet skriker konstant kommer jag nog ta livet av mig). Men många andra var supersöta. Vi slutade dagen med sushilunch och inköp av två nya skor!
Igår spelade jag fotboll (jag sög) och sen slutade vi med basket så Amanda och jag fick ta lite revansch.. Sitter på swahilin nu och fattar inte en smack haha, google translate är min bästavän <33
Efter detta är det boxercise, vilket är jävligt köttigt men jag har ätit så onyttigt på sistone att det är dags att shapea upp lite inför sommaren hehe..

Hediyeh blev helt kär i sin unge och lovade att komma tillbaka till Kenya och hämta honom hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar