onsdag 25 april 2012

Nationella

Idag har jag skrivit nationella provet i svenska, skrev den som heter hälsotrend eller hälsohets? Blev klar ganska tidigt, så jag satt i kanske en timme och bara chillade vid datorn. Efter skolan skrev jag ganska mycket på min företagsekonomi och kollade på film för att jag var så uttråkad. Kvällen har bestått av att leta efter Malins iphone som vi trodde var borta. Efter att ha vänt upp och ned på hennes rum hittade vi den i en låda. *Jag suger på att leta.

Annars har det varit en helt vanlig dag här borta, allt är finfint och det är just såna här dagar jag kommer sakna. En helt vanlig dag helt enkelt.

Förresten hände en JÄVLIGT cool sak idag. Jag hade inget att göra på lunchen så kom jag in i mitt rum och hittade min kortlek. Bestämde mig för att lägga en patiens (eller hur det stavas) OCH DEN GICK UT!!!!!! Och jag kan tillägga att dom aldrig går ut.

BEVIS! hehe. vilken nerd jag är..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar