torsdag 5 april 2012

LOOOOOOOOOOOOOOOV! - om en timme

Igår flöt dagen på med NK plugg för hela slanten, pluggade från 2 till 9 med en paus för middag. Efter min hjärna sa stop spelade Malin, Amanda, Oscar, Viggo, Hugo och jag basket och avslutade med bastu!

Nu sitter jag på min swahili och om en ynka timma har jag lov! ÅHH ska bli så skönt och detta lov kommer bli så jävla roligt. Efter skolan blir det boxercise och efter det förhoppningsvis bistron! Vi ska fira att vi fått lov. Imorn är vi lediga eftersom det är långfredagen och på lördag åker vi till Diani, Mombasa. Älskar detta!!! Fick värsta lyckoruset nu för jag har inget plugg på en vecka. (vill aldrig åka hem haha)


Snart så snart..


Manda och jag i Mombasa förra hösten (här skulle vi dyka med tuber!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar