måndag 23 april 2012

Kallt

Regnperioden är verkligen i full gång för tillfället och ändå sen två har regnet bara öst ner. Men jag ska inte klaga, det är ganska mysigt (speciellt när man ligger i sängen hehe). Men jag börjar ändå panika lite för att jag kommer blekna totalt innan jag åker hem.. Bara lite mer än en månad kvar nu! (PANIK VILL INTE).

Dagen har gått fort, har bara haft två lektioner så det har varit lugnt. Om en halvtimme är det middag och efter det ska jag stänga in mig i mitt rum och skriva på mina uppsatser, mest panik är det mest företagsekonomin men det ska nog gå bra. Funderar på att gå till ART imorn och plugga.. skriva klart skiten!

Och morfar jag skickar svaren på dina mattefrågor ikväll! Har inte hunnit bara.

Från eventet förra helgen! 
Fanny
Oscar och Amanda
Emelie och Malin
Johanna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar