onsdag 15 februari 2012

Hej mannen

Förlåt för min usla bloggning men vet ni vad!? Jag har varit upptagen med att träna, ja ni hörde rätt. Jag har tränat både idag och i måndags. Bevis:
Här tränar jag min rumpa för att få ett tight as till sommaren hehe

Men i alla fall, tänkte berätta lite snabbt om igår och idag. Igår var det som sagt alla hjärtans dag och alla på skolan fick i ett pappershjärta och uppgiften att fylla den med namn på varje person man kramat. Mycket kärlek på SSN. Men eftersom jag är så JÄVLA COOL så skippade jag det och mitt hjärta förblir tomt.. Efter skolan gick jag på mattestugan, skrev klart svenska talet, gjorde en powerpoint och hade skypedate med Oskar (för det var ju faktiskt alla hjärtans dag). Kände mig väldigt effektiv hehe. 

Idag har jag gått på de fåtal lektioner jag har, bakat, vart på junction, hängt på Amandas rum och kirrat massa hemliga saker till imorgon för det är ingen vanlig du utan MALÍNS FÖDELSEDAG! Hon fyller 18 barre och det ska firas rejält. Övat på mitt tal kan jag inte påstå att jag gjort så mycket, men jag känner bara att det är så himla dåligt att jag inte ens vill läsa det.. Men får köra nån gång innan jag går och lägger mig, men jag ska upp supertidigt imorn så måste måste egentligen sova. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar