onsdag 8 februari 2012

Dag 3

Vi vaknade tidigt efter ännu en kall natt.. Sov bredvid Manda som inte värmde mig.. Wuuuääh. Men det var bara och packa ihop väska och ge den till min älskade porter Kenneth som kånkade på min väska (han lämnade även en underbar afrika-svett-lukt efter sig som fortfarande sitter i väskan). Tredje dagen var en aning kallare kan jag säga.. Underställströjan och mössan drogs på och vi började vandra, vi gick i sju km men bara 200 m i höjdmeter för att vi skulle anpassa oss till altituden. Vi gick upp för berg och genom dalar för att kom till det sista campet där toppen var riktigt nära. Campet låg liksom vid foten av självaste "berget".

Paus!
Sanna Sunshine
Dom tre vännerna och Jerry...
Lilla jag på bra humör 
Några km närmare toppen
HAHAH Amandas tröja hon köpte på toy
Axel och Kialt
Anna, Ebba, Felle, Fannypanny och Lovisa
Toppen 
Hediiman och jag 
Här ser jag lite ut som Michael Jackson på lunchen 
Hugo och Viggoman vid campet närmast toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar