onsdag 22 februari 2012

CHEESE MAMA CHEEEEESE

Hej min kära bortglömda blogg.. Har inte pallat uppdatera men tänkte skriva en lite nu bara.

I måndags hade jag inga lektioner. ASGÖTT! Spenderade min dag med att chilla vid poolen, simma några längder, kolla film, chilla bara hehe.

I tisdags hade jag lektioner.. Började med att Ida och jag spelade upp vår dans inför klassen på idrotten, sen hade jag mest vanliga lektioner. Efter skuulan drog Mandisen, Mandzink, Johanna, Axelina o jag till toy där vi tänkte shoppa lite inför Mombarre = en klänning. Ser ut som en tennisklänning men den kostade 15 kr så det är skitsamma. Efter middagen bakade Malin, Hugo och jag kladdis och kollade film i Giraffis. Pluggade inte något hehe (så rebellisk är jag).

Idag.. har jag haft det bästa studiebesöket någonsin!!!! Så jävla nice. Det var med företagsekonomin och vi åkte en timme utanför Nairobi till Brown's cheese factory där dom tillverkar en massa olika ostar. Vi fick reda en massa om företaget och sen se hur de tillverkade det! Till sist fick vi SMAKA OSTEN! Som den nyblivne ostfantast jag har blivit njöt jag serri. Massa olika kex och marmelader, honung och lök. Jävligt gött. Efter skuulan drog vi till junction, köpte en strawberry smoothie och kollade på tjejernas fotbollsmatch mot Rift Valley. Nu ska jag kolla film.

Jag ursäktar för det sämsta blogginlägget i världshistorien men har inte sovit så mycket de senaste nätterna så jag ska kolla på film och sova hehe .. puss


De bjöds på te, kaffe och lemonad

Innan vi skulle gå in i ostfabriken behövde vi sätta på oss mattant-outfits

Snygg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar