onsdag 23 november 2011

Poolhäng

Igår och idag har vi äntligen fått sol & värme. Det har varit ganska kallt och regnigt de senaste dagarna så efter skolan spenderade jag tiden med att bättra på brännan. Och fick fan färg! Dock är den lite röd men wtf. Var med på friskis idag med Tina Frisk! Och det är så boring, orkade inte ta i haha. Men har tränat lite i alla fall.

DAGENS BÄSTA NYHET: Jag har fått paket!! För en vecka sen eller nåt frågade jag mamma om inte hon kunde skicka ner nåt.. För har inte fått på fett länge och idag på företagsekonomin ropade Soffan att jag fått det wohooo!!! Sprang direkt och kollade och i ett blommigt paket låg godis, en bok och en nagelfil hehe. Tack mamsen :D


Boken heter En dag och den är jättebra, har redan läst typ 70 sidor! hehe på sidan ser ni min flashiga Kenya-mobil för 300 kr
Me när jag läste min bok HAHAHAHHAAHAH nä men serri den är fett bra
erkänn fett brun ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar