söndag 23 oktober 2011

Mamsen på besök

Nu har mamma åkt, hon kom igår och åkte idag så det var inte alls länge hon var här vilket är jättetråkigt, men fick i alla fall ett jättebra dygn med henne! :D Igårkväll gick vi och åt på Medditeraneo som är en italiensk restaurang och ÄNTLIGEN fick jag lite god mat. Hela veckan i mombasa har bestått av äcklig buffé mat och nu fick jag äntligen käka lite pasta och tiramisu.. Eftersom både mamma och jag hade rest hela dagen var vi båda helt slut och somnade ganska direkt när vi kom hem.

Och idag har vi varit i full rulle hela dagen, efter säkerhetsmöte i matsalen (berättar sen) beställde vi en taxi och åkte hem till Henrik och Jenny som dom heter. Henrik har samma jobb som mamma hade när vi bodde här, alltså är han mammas efteträdare, vilket innebär att han liksom tar över hus, maid, trädgårdmästare och VÅRA HUNDAR.. Dabby och Luke <3333333

Men när vi kommer fram springer Dabby fram och Luke kommer haltandes fram med en tratt runt huvudet och hela tassen i bandage, tydligen har hon fått en allvarlig form av cancer i tassen som kan komma sig att sprida sig till lungor och annat.. Och eftersom hon är så pass gammal var det ingen idé att amputera benet utan hon skulle bara lida, och imorn ska dom avlida henne.. Blev så jävla ledsen, höll på att börja gråta men lyckades hålla mig.. Mamma släppte dock loss.. Dock joinade jag klubben när vi gick därifrån, alltså det är som en familjemedlem ändå, hon fanns ju där under hela tiden och åh :( blir verkligen ledsen när jag tänker på det, lilla Luke :( och Dabby kommer ju också bli superledsen när inte Luke är där eftersom dom varit med varandra varje dag sen Dabby flyttade hem till oss.

Men vi åt lunch där och det var verkligen supertrevligt, kändes skönt att komma iväg från internatet ett tag och jag fick deras nummer så kan jag få komma dit när jag vill. Jätteskönt. Sen drog vi till Mr. Price och köpte massa saker till mitt rum och åt lite sushi och sen hem igen. När mamma åkte regnade det. Precis som i en film. Så såg jag henne åka iväg där vinkandes i baksätet. Började störtböla. Hängde med mandzink och mandolf och får så mycket bättre. Men nu vill jag bara prata med oskar för jag dör av saknad. Blöööööööööööö

Luke med sin skadade tass :(
Jag och Luke (vet att jag ser ut som en mupp)

Mamma gosar lite med dabby hahahaha
Mamma  och hundarna

Nej nu ska jag kolla på lite GG och sen sova, jag är så himla slut i hela kroppen. 

P.S JÄVLIGT KUL ATT JAG HÄNGT UT MIN TVÄTT UTOMHUS OCH JAG HÖR HUR REGNET ÖSER NER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11 FUCK MY LIFE


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar