tisdag 7 juni 2011

En dag kvar

Värmen har verkligen slagit till på stort här i Stockholm, när jag kollade vädret i DN imorse (det enda jag är intresserad av i tidningen hahaha) så stod det att det skulle bli 27 grader varmt. Och varmt blev det. Vi hade nämligen lite idrottsdag med massa fotboll och brännboll. Typ dooooooog. Vet att man VERKLIGEN inte ska klaga men när det varit -20 hela vintern blir det lite skillnad. Hoppas det är bra väder imorn bara, för då har jag skolavslutning! Så jävla skönt!!

Igår var vi fett spontana och äventyrliga (tyckte vi..)! Vi hyrde faktiskt trampbåt och paddlade runt mitt i Stockholm i någon timma och solade. Jätte skönt.. Och bruna blev vi!! Efter lite mat drog vi till Långholmen och solade och tog första doppet. Har blivit värsta badkrukan serri, vågade inte ens simma eller doppa håret.. Men har hela sommaren på mig ändå hehe.. 

Har även fått reda på några av mina betyg!! MVG i samhälle, svenska, engelska och kanske historia (min lärare hade inte bestämt sig än..) och G I MATTE OCH FRANSKA!!!!!!! Är jättestolt :D Skrev inte dom betygen jag inte är stolt över.. hehe. 









Ikväll bokar jag flygbiljett till Kenyaaaaaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar