söndag 29 maj 2011

Gamla bilder

Har tittat igenom en massa gamla bilder som jag tänkte visa för er (kanske inte så kul men jag tycker det hahaha)


Victor, Pär och jag i Mombasa (får man vara så brun eller? serri)


Samma vecka tror jag.. Lite brun här med.. Oj hehe.. 

Pär & jag. Hehe älskar blicken..  Hade hoppat in i en poolkant och var tvungen att sy 4 styg och kunde därför inte bada på resten av veckan. Kul!! (kommer fortfarande ihåg hur hemskt jag tyckte det var..)

På bröllop! Haha. Eftersom vi var vita fick vi sitta längst fram på en soffa medan resten av gästerna fick sitta på stolar längre bak och äta maten som serverades. Lite särbehandlig typ hehe.. (tror att det var pga den anledningen..)

Min favvobild på Luke. (Här hade hon inte fått valpar och tuttarna satt där dom skulle hehe)

Hahahaha. Det här var dock i Sydafrika men asså jag tvivlar på min fashionsense.. hehe. Seriöst vad har jag på mig!? haha.. Var bara tvungen hehe







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar